Workshop i afholdelse af kreative teamdage

På denne workshop bliver du introduceret til, hvordan du på temadage kan kombinere vigtige snakke og kreativitet

Vil du inspireres til, hvordan du kan lave teamdage, hvor I styrker sammenholdet og rykker tættere på hinanden? Hvor I snakker om det, der er vigtigt for jer?

Indimellem kan det være en god ide at tage en timeout, tage en dag ud af kalenderen, samle sit team og gå i dybden med et emne eller et tema, som er vigtigt. På denne workshop vil du blive introduceret til, hvordan du kan bringe teamets eller organisationens vigtige emner i spil ved hjælp af narrative greb tæt forbundet med kreativitet, leg og reflektion.


Hvad vil workshoppen i afholdelse af teamdage have fokus på?

  • Hvordan du kan vælge mellem forskellige emner for en teamdag. Det kunne for eksempel være passion i arbejdet, fortællinger, håb og drømme for afdelingen. Men også ting, som synes mere svære at tale fælles om, såsom at undersøge problemer, få indblik i uoverensstemmelser mellem forventninger, utryghed mv.
  • Hvordan du kan bruge kreative processer med keramik, LEGO, tegninger, metaforer, billeder, impro-teater og fordybelsesøvelser som springbræt til at lære hinanden bedre at kende.
  • Hvad du skal være opmærksom på for, at du kan lade teamet folde sig trygt ud sammen i nye rammer og dermed skabe bevægelse og refleksioner.
  • Hvorfor og hvordan man er tro mod sit mod og det, der er vigtigt for en, når man faciliterer sådanne dage. Det er et spørgsmål vi også kommer omkring, da det er vigtigt, at man kan stå inde for de processer, som man faciliterer.


Hvorfor deltage i en workshop om kreative teamdage?

  • Gennem teamdage kan nogle andre sider af os selv, end dem vi plejer at vise, komme frem – samtidig med, at der højst sandsynligt kommer et par grin på læben, mens rummeligheden og forståelsen i teamet styrkes.
  • Det kan være lettere at tale om svære eller personlige ting, når man har noget at læne sig op ad. På denne workshop snakker vi om, hvordan man kan bringe teamet i proces, så det er nemmere at få talt om ting, man måske normalt ikke får snakket om.
  • Det er en dag, hvor vi ikke kun undervises i, men også selv prøver, hvad det gør ved os at komme op af stolen og lave indslag med inspiration fra impro-teater og andre frisættende tilgange.
  • Når man sætter teamet i nye rammer, skubbes magtbalancen i gruppen. Andre stemmer bliver mere tydelige, og der lyttes på andre måder. Nye positioner kan give helt nye muligheder. Det kan rykke dit team og få det til at reflektere på nye måder – sammen.

På workshoppen vil du blive undervist af Helle Gaarn, ledelsesekspert med speciale i innovative temadage med refleksion og intensitet.

Ofte stillede spørgsmål

Afmelding af efteruddannelser og kurser sker i henhold til følgende betingelser:

For efteruddannelser:
Ved afmelding inden sidste tilmeldingsfrist opkræves 0%
Ved afmelding efter sidste tilmeldingsfrist og inden uddannelsesstart opkræves 50%
Ved afmelding efter uddannelsesstart opkræves 100%

Ved flerårige efteruddannelsesforløb, hæfter man kun økonomisk for et uddannelsesår ad gangen. Et eventuelt afbud til fortsættelse på en efteruddannelse, skal være DISPUK i hænde senest 3 mdr. inden næste uddannelsesårs opstart.

For workshops og kortere kurser:
Ved afmelding inden tilmeldingsfrist opkræves 0%
Ved afmelding efter sidste tilmeldingsfrist opkræves 100%

NB. Man har altid 14 dages fortrydelsesret fra den dag man tilmelder sig. Dette gælder også ved tilmelding efter sidste tilmeldingsfrist.

Nej. Man skal ikke betale ved tilmelding. Der fremsendes faktura efter sidste tilmeldingsfrist (medmindre andet er angivet i kursusbeskrivelsen).

Parkering i Snekkersten

Der er parkeringsmuligheder på begge adresser og på vejen.

Da Snekkersten Stationsvej er en smal vej, hvor der indimellem kører store lastbiler, må vi henstille til, at man kun parkerer på den side, der vender mod nord. Ellers er der parkeringspladser på Snekkersten Station 3 min. fra DISPUK. Parkering på Parallelvej frabedes, da der ellers ikke er plads til vejens beboere.

Download pdf med kort og symboler – klik her

Nej, men vi har her fremhævet nogle af de steder, vi særligt kan anbefale i nærheden af vores undervisningssted i hhv. Snekkersten og Århus.

Ja, på alle vores kurser og uddannelser er der inkluderet morgenmad, frokostbuffet og eftermiddagskaffe/kage.

Vores frokostbuffet er grøn med fokus på årstidens grøntsager. Det er derfor muligt at spise sig mæt, selvom man ikke spiser dagens kødret. Der bruges æg og animalske mejeriprodukter i vores køkken, så det er ikke muligt at spise vegansk. Kontakt kontoret ved eventuelle spørgsmål på dispuk@dispuk.dk

Har du fødevareallergener, så kontakt kontoret for at gøre os opmærksom på det. Aftal også gerne nærmere med køkkenpersonalet, når du møder ind på undervisningsstedet.

1 dag

3.500 kr. inkl. moms

Startdato
(klik her for at se alle datoer)

27. jan 2025 Snekkersten

Tilmeldingsfrist: 1. dec 2024

Underviser

Helle Gaarn

Datoer

Nedenfor kan du se relevante datoer og andre detaljer for kurset.

27. jan 2025 Snekkersten Tilmeld

DETALJER

Snekkersten - Kursusnr. 25-809

25-809

27. jan 2025

1. dec 2024

1 dag

3.500,- inkl. moms kr.

Helle Gaarn

Min. 12 - maks. 24 deltagere

27. jan 2025

Kl. 9-16

DISPUK 2, Strandvejen 202a+b, 3070 Snekkersten

Tilmeld

Har du spørgsmål til kurset?

Kontakt

Joan Bruun Andersen

Kursussekretær

andersen@dispuk.dk

4922 5161

Send mail

Tilmeld dig til vores nyhedsbrev

Tilmeld dig til vores nyhedsbrev for at få de seneste nyheder, opdateringer og specialtilbud leveret direkte i din indbakke.