Handels- og forretningsbetingelser

Handels- og forretningsbetingelser

Praktisk info om undervisningen
Undervisningen foregår i henhold til kursusbeskrivelsen. Der forbeholdes ret til ændringer i kursusprogrammet og sammensætningen samt antallet af undervisere.

DISPUK’s kurser, workshops og efteruddannelser foregår som eksternat og kursisten sørger derfor altid selv for evt. overnatning (medmindre andet fremgår af beskrivelsen).

Bøger som anvendes i undervisningen, skal kursisten selv anskaffe. De fleste kan dog købes på DISPUK’s Forlag – Klik her

Der fremsendes faktura efter sidste tilmeldingsfrist.

 

Betingelser ved afmelding
Afmelding sker i henhold til følgende betingelser:

For efteruddannelser:

  • Ved afmelding inden sidste tilmeldingsfrist opkræves 0%
  • Ved afmelding efter sidste tilmeldingsfrist og inden uddannelsesstart opkræves 50%
  • Ved afmelding efter uddannelsesstart opkræves 100%
  • Ved flerårige efteruddannelsesforløb hæfter man kun økonomisk for et uddannelsesår ad gangen.
  • Ved flerårige efteruddannelsesforløb, er det muligt at opdele årene, så man ikke tager dem sammenhængende.
    Bemærk at man i så fald ikke er garanteret plads.

Et eventuelt afbud til fortsættelse på en efteruddannelse, skal være DISPUK i hænde senest 3 mdr. inden næste uddannelsesårs opstart.

For workshops og kortere kurser:

  • Ved afmelding inden tilmeldingsfrist opkræves 0%
  • Ved afmelding efter sidste tilmeldingsfrist opkræves 100%

NB. Man har altid 14 dages fortrydelsesret fra den dag man tilmelder sig. Dette gælder også ved tilmelding efter sidste tilmeldingsfrist.

 

Sådan behandler og opbevarer vi dine data
Vi registrerer en eller flere af disse oplysninger: Navn, adresse, telefonnumre, mailadresser, arbejdspladsoplysninger og oplysninger om, hvilke kurser/uddannelser du tilmelder dig hos DISPUK.

Vi bruger dine oplysninger til at kunne gennemføre vores kurser og uddannelser og yde den bedst mulige service i forbindelse med valg af nye kurser og uddannelser. Vi deler dine oplysninger med dine medkursister, hvis dette ikke ønskes, kontakt da kursussekretæren.
Oplysninger deles derudover ikke med andre.

Vi gemmer dine data i 10 år efter sidste aktivitet hos os, så vi efterfølgende kan hjælpe dig, hvis du har mistet et kursusbevis eller skal have godkendelse til videregående efteruddannelser.

Du kan til enhver tid efter endt deltagelse sende en mail til os på dispuk@dispuk.dk og bede os om at slette dine data.

Tilmeld dig til vores nyhedsbrev

Tilmeld dig til vores nyhedsbrev for at få de seneste nyheder, opdateringer og specialtilbud leveret direkte i din indbakke.